Drottningens födelsedag + Frågestund

Idag grattar vi Silvia som fyller 68 år. Hela familjen är samlad i Stockholm. Carl Philip har tagit examen som lantmästare och Madeleine är på kort visit i Sverige. Jag anar att drottningen tycker det är skönt att ha alla hemma, hon är rädd om familjen. Kungafamiljen firar privat och vad dem gör kan vi bara spekulera i, vilket jag väljer att inte göra. Men jag vet i alla fall att de ser fram emot 2012 då kungafamiljen får en ny liten medlem, baby Bernadotte...
Och imorgon är det julafton! Så därför kör vi en julfrågestund. Denna gången lovar jag att svara! Fråga om kungligheterna, om mig eller ge tips på hur bloggen kan bli bättre. Alla kommentarer är värdefulla!
God jul och gott nytt år och tack till alla mina läsare! Hoppas att ni stannar kvar nästa år, för 2012 blir i klass med 2010!
Vår vackra Silvia! Foto: Sveriges kungahus


Kommentarer
terre

ungefär hur många besökare har du på en dag?

2011-12-23 @ 18:52:07
URL: http://ttheresemichelle.devote.se
Sofia

Svar till Terre: Haha ja du det varierar, uppdaterar jag mycket så brukar jag ha ungefär 10-15 läsare, medans det sjunker till hälften när jag inte uppdaterat på länge.

2011-12-23 @ 19:53:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

kungligkoll

Hej och välkommen till min blogg. Jag är en ung tjej som bor i Skåne och gillar kungligheter. Här på min blogg skriver jag om deras liv, stil och arbete. Jag ger också boktips och filmtips om kungligheter och svarar på alla frågor jag får så gott jag kan. Hoppas ni följer bloggen, jag uppdaterar så ofta jag kan. Kram!

RSS 2.0