En ny kunglig mage!

Härligt! Kommer ni ihåg mitt inlägg som jag skrev för drygt en månad sen?  Jag hade rätt, en av de fyra nygifta prinsessorna ska bli mamma! Ja, det kanske är fler än en som går och bär på en hemlighet, men en graviditet är bekräftad. Kan ni gissa vem?
Jo Tatiana och Nikolaos! Det grekiska folket jublar och drottning Anne-Marie får sitt tionde barnbarn. (Anne-Marie är född som dansk prinsessa, och lillasyster till prinsessan Benedikte av Danmark och danska drottning Margrethe.)
Det var i New York under förra veckan, som några fotografer fångade en utbuktning på den annars så smala prinsessan. Och gissa om de är glada! Nu har Victoria inte bara Marie att prata med, utan också Tatiana! Och deras barn kommer i precis samma ålder... Kanske det resulterar i några kungliga kärlekspar i framtiden?





















Visst ser ni magen?
Och förlåt för dålig uppdatering, har ju höstlov nu så ska försöka blogga mer, men kan inte lova något. Puss så länge!
P.s det är ännu okänt när paret får sitt första barn.


Kommentarer
trre

jättekul blogg....

2011-11-11 @ 23:36:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

kungligkoll

Hej och välkommen till min blogg. Jag är en ung tjej som bor i Skåne och gillar kungligheter. Här på min blogg skriver jag om deras liv, stil och arbete. Jag ger också boktips och filmtips om kungligheter och svarar på alla frågor jag får så gott jag kan. Hoppas ni följer bloggen, jag uppdaterar så ofta jag kan. Kram!

RSS 2.0