Lite nytt!

Tänkte berätta lite kort om kommande saker i den kungliga världen:
Rykten går att Charlene (redan) är gravid! Gissa om jag hoppas att skvallret är sant!
Daniel ska under vecka 43 åka till USA själv. Victoria skulle först följa med, men hoppade av eftersom hon inte orkade, på grund av graviditeten.
Det danska kronprinsparet ska också till USA, de åker en vecka innan Daniel.
Och nästa vecka kör vi Máxima vecka, härligt att få en ny prinsessvecka igen!
Avslutar med att slänga in nya bilder på nordens gravida prinsessor.




























Söta Marie i tight fodral, visst syns magen väl?!
Foto: All over press

Vackra Victoria i lila blus från svenska Greta, ser ni att magen sticker ut? :)
Foto: Charles Hammarsten

























Ännu en bild på vår kronprinsessa, ser ni formen av magen under blusen?
Foto: Charles Hammarsten

Återkommer imorgon! Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

kungligkoll

Hej och välkommen till min blogg. Jag är en ung tjej som bor i Skåne och gillar kungligheter. Här på min blogg skriver jag om deras liv, stil och arbete. Jag ger också boktips och filmtips om kungligheter och svarar på alla frågor jag får så gott jag kan. Hoppas ni följer bloggen, jag uppdaterar så ofta jag kan. Kram!

RSS 2.0