Nobel 2011 del 2

Nu går vi över till drottning Silvia som ju valde att återanvända:
Drottning Silvias nobeloutfit ikväll
Foto: Scanpix via Ebbas blogg

Ja, visst är det bra att Silvia åeranvänder, det har hon gjort bland annat vid nobel 2001 och 2009. Och den aprikomönstrade klänningen i sig är vacker, den passar en drottning i mogen ålder. Men det är alltid lite tråkigt att inte få se något nytt i klädväg på nobel. Där levererar alltid Victoria och jag tycker att Silvia ska gå efter sin dotter där, för visst kan man kosta på sig en ny klänning till festernas fest! Speciellt när hela världen följer det...
Smyckena tar jag i ett annat inlägg och sedan ska jag såklart skriva om pristagarna!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

kungligkoll

Hej och välkommen till min blogg. Jag är en ung tjej som bor i Skåne och gillar kungligheter. Här på min blogg skriver jag om deras liv, stil och arbete. Jag ger också boktips och filmtips om kungligheter och svarar på alla frågor jag får så gott jag kan. Hoppas ni följer bloggen, jag uppdaterar så ofta jag kan. Kram!

RSS 2.0