Förlåt!

Gud förlåt allihopa som läser bloggen! Har tyckt det var lite tråkigt att jag inte haft så många kommentarer, och så kollar jag om jag fått några och jag hade visst en ny kommentar, kul! Tänker att jag väl likaväl kunde kolla tillbaka i arkivet om jag fått någon gammal kommentar. Och det kan man säga att jag hade. Runt 20 stycken minst. Det var kommentarer om att jag hade en fin och välskriven blogg, tips på vad jag kan skriva om, förfrågningar om länkbyte och frågor från frågestunden. Herregud.
Så nu har jag tagit bort det med att jag kollar kommentarerna innan dem publiceras... Lovar att svara på era kommentarer från och med nu, kan gärna köra länkbyte också om någon är intresserad. Kommentera gärna här om du läser bloggen, släng bara in ett snabbt hej, eller skriv vad du tycker om bloggen. Det är NI som får mig att vilja uppdatera oftare, så visa att ni finns! Blev jätte glad nu avalla kommentarer, betyder mycket! :)
Här är en bild från i förra veckan, då kronprinsessan mottog julgranar till slottet. Foto: Hovet


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

kungligkoll

Hej och välkommen till min blogg. Jag är en ung tjej som bor i Skåne och gillar kungligheter. Här på min blogg skriver jag om deras liv, stil och arbete. Jag ger också boktips och filmtips om kungligheter och svarar på alla frågor jag får så gott jag kan. Hoppas ni följer bloggen, jag uppdaterar så ofta jag kan. Kram!

RSS 2.0