På begäran: Kungen & Madeleine

En av mina läsare vill  att jag skrev om kungen, har föresten länkat hennes blogg här, kolla in den! Så här kommer lite ny fakta kring kungen Therese! ;)
Alla anklagelser om att kungen varit otrogen eller umgåtts med fel folk på fel ställen, nekar kungen själv till. Men Camilla Henemark har ju gått fram och berättat i media om romansen med kungen, så hur ska man tolka det. Ja, personligen tror jag inte att kungens skulle säga i media att allt är sant, som stått om honom. Några saker är säkert sant, medans andra nog är rätt mycket baserade på spekulationer. Kungen har rätt till ett privatliv, men han är vår statschef och om detta är sant så är det givetvis fel av honom.
Boken "Den ofrivillige monarken" är släppt sedan ett tag, och den värsta skandalkrisen verkar ha slutat. Men för någon vecka sen så besökte Carina Berg, Camilla Henemark i sitt program "Berg flyttar in". Då berättade Camilla öppenhjärtligt om sin romans med kungen. Och hon verkade tala sanning. Camilla har berättat om deras middagar och dejter och bekräftat att deras kärleksaffär varade i 14 år. De pratade aldrig om Silvia och barnen, utan levde i "sin lättsamma låtsasvärld" som Camilla själv valt att kalla det. För bara några dagar sen släpptes bilder på kungen tillsammans med lättklädda kvinnor, men internationella bildanalysföretag har granskat bilden, och uppger att den är en bluff, bland annat ska kungens huvud vara inklippt. Bertil Ternert sa såhär: "Jag ska självklart informera kungen. Det är bara att konstatera att han talat sanning sedan i maj".
Kungen under en presskonferans med TT. Foto: Anders Wiklund/Scanpix
Camilla Henemark, kungens påstådda älskarinna, i bakgrunden syns några av alla förstasidor om "kungaskandalen". Foto: Svenskdam 

Nej nu får det vara nog om det, för nu ska ni få läsa om Madeleine:
Som dem flesta säkert vet har prinsessan Madeleine flyttat till New York, sedan hon och Jonas Bergström bröt sin förlovning i april förra året. Nu, efter ett och ett halv år i USA har hon både fått nya vänner, ny look och ny pojkvän. Chris O'Neill heter han. Dem har visat sig officiellt tillsammans, både på bröllop i Stockholm och på New Yorks gator. Några pratar om förlovning, men jag tror dem väntar ett tag till. Men Madeleine och en av hennes bästa vänninor förlovade sig samtidigt, och tänkte skaffa barn samtidigt också. Så kunde de vara mammalediga tillsammans. Nu blev det inte så, och Madeleines vännina har hunnit bli mamma. Och Madeleine är tillbaka på ruta ett, efter åtta år med Jonas. Nyligen sa Madelien i en intervju att hon tror allt som händer har en mening, och att hon är tacksam över sitt nya liv i New York. Prinsessan säger att hon har utvecklats massor. När det varit som jobbigast efter uppbrottet från Jonas, har arbetet för childhood hållit henne uppe.
Nu för tiden kommer Madeleine sällan till Sverige, men det är ju inte så konstigt. Hela hennes liv är i New York nu, förutom syskonen och föräldrarna...
Madeleine och Chris i USA med varsin cigarett i handen. Det är alltid fel att röka, speciellt om man är prinsessa, och jobbar med barn. Ingen bra förebild direkt!... Foto: Nyheter24

Nedan: Helt nya bilder på Madeleine, som färgat håret, och hennes pojkvän Chris. Foto: Myroyal



Kommentarer
terre

Tack för att du länka min blogg!

2011-12-20 @ 15:43:56
URL: http://ttheresemichelle.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

kungligkoll

Hej och välkommen till min blogg. Jag är en ung tjej som bor i Skåne och gillar kungligheter. Här på min blogg skriver jag om deras liv, stil och arbete. Jag ger också boktips och filmtips om kungligheter och svarar på alla frågor jag får så gott jag kan. Hoppas ni följer bloggen, jag uppdaterar så ofta jag kan. Kram!

RSS 2.0