Nobel 2011 del 1

Ikväll är det festernas fest, Nobel. Tänkte sammanfatta kvällen, och speciellt de kungliga damernas kläder nu, först ut Victoria:
Victorias nobeloutfit
Foto: Scanpix via Ebbas blogg
Ebba von Sydow gissade på midnattsblått, trekvartsärm, enkla snitt och mycket glitter. Helt rätt, bra gissat Ebba! Förresten, jag kan varm rekommendera att titta in på hennes blogg, http://blogg.svt.se/ebba/ där skriver hon om kungligheter, kändisar och sin lilla Marianne... Jag trodde att det skulle bli midnattsblått jag också, med markerad midja, chiffong och kort släp. Så lite rätt hade jag...
Så vacker Victoria var kväll. Äntligen vågar hon framhäva magen ordentligt, som jag längtat efter att få se den! Glitter var hon inte ensam om att satsa på, även Filippa Reinfeldt valde glitter, men i rosa form, och den var inte ny utan Filippa återanvände. En annan som passade på att återvända var drottning Silvia, men det kommer jag till senare.
Kronprinsessan Victoria i sin glitterbomb till klänning på årets Nobel. Foto: Scanpix / Ebbas blogg
Sveriges mest intressanta mage just nu och hon väntar en flicka, jag är helt säker...
Foto: Scanpix via Ebbas blogg


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

kungligkoll

Hej och välkommen till min blogg. Jag är en ung tjej som bor i Skåne och gillar kungligheter. Här på min blogg skriver jag om deras liv, stil och arbete. Jag ger också boktips och filmtips om kungligheter och svarar på alla frågor jag får så gott jag kan. Hoppas ni följer bloggen, jag uppdaterar så ofta jag kan. Kram!

RSS 2.0