Maximas värsta val!

Idag tar vi en titt på några av Maximas klänningar, som inte var något vidare...
1. Holland, hösten 2011. Nej usch! Jag tycker verkligen inte om något med denna klänningen. Skulle kanske vara att Maxima i alla fall väljer färg, men den går inte hem. För det första: Den är enaxlad (jag tycker inte om enaxlade klänningar). För det andra, den har ett material som ser plastigt ut. För det tredje skärpet på sidan ser konstigt ut. För det fjärde: Formen sitter fel på henne. För det femte och sista: Maxima matchar smink och accesoarer hemskt i denna outfit!
2. Victoria och Daniels bröllopsdag, Stockholm 2010. Denna klänningen ger mig en känsla av Ursula, ni vet den onda kvinnan i lilla sjöjungfrun! Visst kan det vara fint att visa former (hon är inte lika trådsmal som några av Europas kronprinsessor) men färgen är liksom tråkig! Maxima brukar alltid visa upp härliga färger och liva upp tillställningar, men det fick vi inte se denna gång.
3. Holand, april 2011. Bara tråkig. Det ser ut som om Hollands kronprinsessa ska på begravning. Ringningen är väldigt hög, för hög och det ser faktiskt ut som om hon har morgontofflor på sig. (Jag gillar inte öppen tå heller!)
Det blev bara tre fula klänningar? Varför tidsbrist (som så ofta annars) och väldigt få klänningar som inte var snygga! Det var nästan svårare än att hitta fula klänningar som Mary burit... Här kommer bilderna till inlägget i alla fall:

Foto: Svenskdam

Foto: Svenskdam

Foto: Svenskdam
Puss på er och hoppas att ni inte fick ett illamående av alla dessa gräsliga klänningar, och sprang till närmaste modemagasin! Återkommer imorgon!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

kungligkoll

Hej och välkommen till min blogg. Jag är en ung tjej som bor i Skåne och gillar kungligheter. Här på min blogg skriver jag om deras liv, stil och arbete. Jag ger också boktips och filmtips om kungligheter och svarar på alla frågor jag får så gott jag kan. Hoppas ni följer bloggen, jag uppdaterar så ofta jag kan. Kram!

RSS 2.0