Kungen Nobelmiddag del 2

Här kommer drottningens kläder:
Foto: Svenskdam, kungliga modebloggen
Detta var den bästa bilden jag hittade, men nu får ni ju också en titt på Luxemburgs storhertiginna Maria Teresa!
Drottningen valde att återanvända igen. Ja lite lagom tråkigt att återanvända båda Nobeldagarna, men visst kan pengarna läggas på annat viktigare. Men som sagt, Nobel är festernas fest, så nog kunde hon köpt in något nytt, jag tycker inte kungligheterna ska återanvända vid Nobel, det ska vara första gången man ser klänningarna. Efter det kan man använda dem flera gånger. Jaja snygg är den i alla fall. Men den överglänser dem vackra smyckena, som många andra modebloggare före mig också sagt. Annars är det en fin outfit i helhet. Jag gillar ringningen och armarna. Även om färgen som sagt är lite väl skarp.
Vad gäller Maria Teresa så tycker jag den är helt okej. Fint med den långa sjalen över axlarna. Den skimmerbruna färgen har jag dock lite svårt för, men hennes fantastiska tiara får mig att glömma det. Wow, säger jag bara om den! Även om den må vara enkel så är pärlor aldrig fel!

Vad tycker ni om kungligheternas kläder under Nobeldagarna, lämna gärna en liten kommentar, skulle vara kul att se vad ni tycker!

Ja blev inte direkt några korta inlägg, så nu ska jag gå och lägga mig och vila. Vet inte när nästa inlägg kommer, antagligen när jag mår bättre vilket jag hoppas blir snart! Puss så länge!


Kommentarer
Erika

Hej Sofia! Vad roligt att se att du tittat in på iTodd. Vilken fin blogg du har :) 2 av oss tror att Faster C får en flicka, 2 av oss tror att det är en liten kille. Spännande!! God Jul från Todd o hans familj

2011-12-17 @ 19:50:07
URL: http://www.itoddd.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

kungligkoll

Hej och välkommen till min blogg. Jag är en ung tjej som bor i Skåne och gillar kungligheter. Här på min blogg skriver jag om deras liv, stil och arbete. Jag ger också boktips och filmtips om kungligheter och svarar på alla frågor jag får så gott jag kan. Hoppas ni följer bloggen, jag uppdaterar så ofta jag kan. Kram!

RSS 2.0