De bästa valen

Nu blir det betydligt roligare, här kommer Victorias vackraste klänningar!
1. Brudklänningen. Kronprinsessan har aldrig varit vackrare än hon var på sin egen bröllopsdag. Per Engsheden står bakom den helt underbara skapelsen. Enkla rena linjer, passar Victoria perfekt.
2. Den 18 juni, dagen innan bröllopet höll regeringen en konsert till brudparets ära. All världens kungligheter och parets vänner var där, men Victoria vann lätt modematchen. Hon sken som en sol bredvid sin Daniel och klänningen från Elie Saab var en av de vackraste hon haft.
3. När det nygifta brudparet Charlene och Albert bjöd till bröllopsmiddag den 2 juli, kom kronprinsessan Victoria i en fantastisk klänning. Ena axeln bar och markerad midja, härliga färger. Bra jobbat!
4. När drottning Margarethe fyllde 70 var Victoria på plats. Hennes axelbandslösa klänning var så vacker på henne, den satt perfekt.
5. Vid nobel 2007 valde Victoria en klänning i tungt sammet. Den var svart och vit med inslag av grått och vitt. Mannen bakom klänningen är Per Engsheden. Kanske tråkiga färger men formen på klänningen och att det blir ljusare neråt på överdelen gör det ändå till ett bra val. Svart och vitt funkar alltid, det är tidlöst.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

kungligkoll

Hej och välkommen till min blogg. Jag är en ung tjej som bor i Skåne och gillar kungligheter. Här på min blogg skriver jag om deras liv, stil och arbete. Jag ger också boktips och filmtips om kungligheter och svarar på alla frågor jag får så gott jag kan. Hoppas ni följer bloggen, jag uppdaterar så ofta jag kan. Kram!

RSS 2.0