Den värsta lögnen

Kronprinsessan har en ständig press på sig att se bra ut, vara smal, vänlig, ha trendiga kläder och nu efter bröllopet, att få en tronarvinge. Man kan säga att Victorias bebis blir hela Sveriges barn. Därför har det blivit mycket spekulationer om just detta. Speciellt under nobelmiddagen satte ryktena fart. På internet var det den stora snackisen den 12 december 2010. Det såg ut som kronprinsessan hade en liten mage, klänningen var rymlig och hon tackade nej till påfyllning av vin. Dagen efter stod det i alla tidningar om snackisen, som intresserade stora delar av landets befolkning. Men det var inte sant. Skulle det varit det skulle Victoria och Daniel ha fått barn nu eller så skulle hon vara extremt höggravid. Därför måste kronprinsessan blivit väldigt ledsen när alla pratade om att hon helt säkert var gravid. Det var det ju inte så, utan vi får vänta och hoppas att snart kanske... Mette-Marit och Haakon släppte nyheten om att Norge skulle få en ny tronarvinge två år efter deras bröllop. Victoria kan med andra ord ta det lugnt. Titta på bilden nedan, det kan inte ha varit roligt för henne att se detta dagen efter...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

kungligkoll

Hej och välkommen till min blogg. Jag är en ung tjej som bor i Skåne och gillar kungligheter. Här på min blogg skriver jag om deras liv, stil och arbete. Jag ger också boktips och filmtips om kungligheter och svarar på alla frågor jag får så gott jag kan. Hoppas ni följer bloggen, jag uppdaterar så ofta jag kan. Kram!

RSS 2.0