De sämsta valen

Nu kommer Victorias sämsta klänningar, i form av en lista
1.Hennes laxrosa klänning vid bröllop i Storbrittanien mellan Kate och William var ingen hit. Hon försvinner i färgen och hatten är för stor, hon passar bättre i mindre.
2 Klänningen Victoria bar vid bröllopet i Monaco, mellan Charlene och Albert såg ut som en påfågel. Den var tantig och inte alls snygg. Konstiga små glitterpinnar på den. Jag mår nästan lite illa när jag ser den.
3. När Victoria och Daniel höll i sin första lysning sista dagen i maj 2010, bar Kronprinsessan en isblå klänning. Den färgen tyckte jag var lite ljus för henne. Hon klär i det mesta men inte riktigt i just den färgen.
4. Victoria var i Berlin i våras  och då valde hon en ormskinnsklänning. Jag gillar inte den höga ringningen. Och inte heller färgen på skärpet som inte matchade resten av outfiten. Hon skulle valt en väska till istället för något skärp alls. Hon har matchande skor på sig vilket är snyggt men resten...
5. Hennes nobelklänning förra året var en av hennes sämsta genom tiderna. Visst var den fin i ryggen och hade ett litet vackert släp men den var hudfärgad. Kronprinsessan skulle ha satsat på en starkare färg. Nobelmiddagen är ju faktiskt årets största fest!
Jag vill bara avsluta med att säga att Victorias klänningar är underbara skapelser. Det var jättesvårt att välja ut de sämsta och dessa klänningar är alltså inte fula men hon har burit vackrare!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

kungligkoll

Hej och välkommen till min blogg. Jag är en ung tjej som bor i Skåne och gillar kungligheter. Här på min blogg skriver jag om deras liv, stil och arbete. Jag ger också boktips och filmtips om kungligheter och svarar på alla frågor jag får så gott jag kan. Hoppas ni följer bloggen, jag uppdaterar så ofta jag kan. Kram!

RSS 2.0