Kronprinsessan Mette-Marits värsta val

1. En klänning Mette-Marit bar för några år sen. Den är knälång och blågrön. Inget fel med det, men... Jag gillar inte armarna på denna klänning, och spetsen i form av rosor. Denna, likt klänningen Victoria bar vid bröllopet i Monaco gör mig nästan illamående. Underdelen kunde ha börjat lite högre upp också.
2. Den gråa klänningen Mette-Marit bar för några månader sen. Modellen var fin men den här färgen... Inte det bästa hon burit direkt. Lite blått längst ner, och vad är det för mönster?
3. En klänning som Mette-Marit bar vid ett statsbesök i Malaysia. Tvådelat, ingen favorit här. Nederdelen var värst, den ser trasig ut, som om man rivit upp den.
4. Klänningen Mette-Marit bar vid firandet av Margrethes 70-årsdag. Det är något med den som jag inte gillar. Kanske är det nederdelen. Kanske pastellfärgerna. Dessutom älskar jag inte enaxlat.
5. Klänningen Mette-Marit bar vid bröllopet mellan Fredrik och Mary 2004. Tycker släpet är lite konstigt, och kragen på jackan över är väldigt utvikt.
Oj, det var nog den svåraste prinsessan hittils. Så otroligt svårt var det att hitta fula klänningar som Mette-Marit burit. Hon använder så vackra klänningar, det blir roligare imorgon, alltid roligare att berömma än kritisera. Bilder kommer senare.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

kungligkoll

Hej och välkommen till min blogg. Jag är en ung tjej som bor i Skåne och gillar kungligheter. Här på min blogg skriver jag om deras liv, stil och arbete. Jag ger också boktips och filmtips om kungligheter och svarar på alla frågor jag får så gott jag kan. Hoppas ni följer bloggen, jag uppdaterar så ofta jag kan. Kram!

RSS 2.0