Marys sämsta klänningar

1. Klänningen hon bar vid bröllopet mellan tatiana och Nicholaos i Grekland 2010. Den var inte snygg på Mary, hon matchade också med fel accesoarer och mönstret passade henne inte. Visst hon var gravid med tvillingar men kunde valt en annan klänning.
2. En klänning Mary burit vid en representationsmiddag. Nej fy, lila är fint på Mary men sidenbanden, de är knytna konstigt och ringningen är ganska hög.
3. En annan klänning hon burit vid en representationsmiddag. Den ser mest tantig ut och det var inget fint mönster.
4. En klänning Mary bar när hon var på uppdrag. Fin modell, snygga färger men varför limegrönt på sidan och i skärpet ? Det ser konstigt ut.
5. Klänningen som åkte på dagen innan Victorias och Daniels bröllop. Detta är nog den enda färgen som inte passar Mary. Hon försvinner i hudfärgat och överdelen tycker jag inte om, men underdelen med släp är vacker.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

kungligkoll

Hej och välkommen till min blogg. Jag är en ung tjej som bor i Skåne och gillar kungligheter. Här på min blogg skriver jag om deras liv, stil och arbete. Jag ger också boktips och filmtips om kungligheter och svarar på alla frågor jag får så gott jag kan. Hoppas ni följer bloggen, jag uppdaterar så ofta jag kan. Kram!

RSS 2.0