Marys små hemligheter...

Mary kommer lite saker du inte visste om Mary:

1. Hon erbjöd sig alltid att stå framför kameran innan hon blev kronprinsessa, eftersom hon hatade att bli fotograferad.

2. Mary kan franska men hon talar det ogärna. Det leder till att prins Henrik tycker mer om Marie, som talar flytande franska med prinsen, vilket han älskar.

3. Mary har inte direkt något emot Henrik, han tycker mer om Marie men Mary hanterar det bra. Men när drottning Margrethe firade sin 70-årsdag och vinkade på balkongen fick Mary nog. Henrik höll ut Isabella över balkongen. Mary blev skräckslagen men fick tillslut tag på Isabella, och höll fast henne stadigt med händerna runt hennes ben.

4. Hon har svårt för att Fredrik ofta flörtar med sina ex. Mary blir lätt svartsjuk. Men han har blivit bättre och Mary har släppt svartsjukan lite, hon vet ju att Fredrik älskar henne.

Bilder kommer snart



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

kungligkoll

Hej och välkommen till min blogg. Jag är en ung tjej som bor i Skåne och gillar kungligheter. Här på min blogg skriver jag om deras liv, stil och arbete. Jag ger också boktips och filmtips om kungligheter och svarar på alla frågor jag får så gott jag kan. Hoppas ni följer bloggen, jag uppdaterar så ofta jag kan. Kram!

RSS 2.0