Nu kör vi!

Nu så. Jag har viljat starta en blogg ett tag men visste inte om vad. Jag vill inte skriva om mitt liv, det skulle nog inte bli så intressant att läsa om. Så jag valde det jag är bäst på, kungligheter! Det blir Europas kungafamiljer det kommer handla om mest men även en del om världens first ladies, de är ju nästan kungliga! Jag ska skriva om prinsessornas stilar, deras liv och deras sämsta klädval. Varje vecka riktar jag in mig på en av alla drottningar, kungar, prinsar eller prinsessor och skriver allt om dem. Det blir även inne och ute lista samt små undansopade hemligheter som kungahusen helst vill glömma. Med detta hälsar jag er välkomna till min blogg, en bit av kungligheternas värld.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

kungligkoll

Hej och välkommen till min blogg. Jag är en ung tjej som bor i Skåne och gillar kungligheter. Här på min blogg skriver jag om deras liv, stil och arbete. Jag ger också boktips och filmtips om kungligheter och svarar på alla frågor jag får så gott jag kan. Hoppas ni följer bloggen, jag uppdaterar så ofta jag kan. Kram!

RSS 2.0