Så får du Victorias kungliga stil

I detta inlägget ska jag skriva om hur du snor kronprinsessan Victorias stil. Här kommer några tips:

1. Lila är en färg Victoria ofta använder, på födelsedagen, officiella porträtt och inte minst på presskonferansen när Victoria och Daniel berättade om sin förlovning. Lila är inte lika tjejigt som rosa men ändå kvinnligt.
2. Stora glammiga örhängen. De piffar upp om man bör något enkelt, som svart klänning.
3. Herrklockan. Victoria väljer allt oftare att välja de större klockorna, lite herrinspererande.
4. Blusar är något som inte bara vår kronprinsessa, utan i stort sett alla Europas prinsessor har i garderoben. Extra snyggt om den har någon kvinnlig detalj, som en sidenrosett.
5. Sist men inte minst, glöm aldrig att om du vaknar och inte hittar något i garderoben, kör på den lilla svarta. Det är alltså en svart klänning. Svart överlag fungerar, men försök addera något, som örhängen för att inte få en allt för trågiki look.

Det var nog allt. Victoras vecka är nu slut. Självklart kommer jag fortsätta skriva inlägg om henne, men nästa vecka sätter jag fokus på kronprinsessan på andra sidan sundet, Mary. Skriver nästa veckas upplägg i ett nytt inlägg strax, kram!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

kungligkoll

Hej och välkommen till min blogg. Jag är en ung tjej som bor i Skåne och gillar kungligheter. Här på min blogg skriver jag om deras liv, stil och arbete. Jag ger också boktips och filmtips om kungligheter och svarar på alla frågor jag får så gott jag kan. Hoppas ni följer bloggen, jag uppdaterar så ofta jag kan. Kram!

RSS 2.0