Skandalerna kring Mette-Marit

1. Marius pappa Morten var en före detta kriminell och hade dömts för misshandel och knarklangning.
2. Mette-Marits bror, Espen, har även han dömts för misshandel.
3. Mette-Marits föräldrar är skilda och hennes pappa Sven gifte om sig med en strippa innan sin död 2007. Det var också han som berättade smaskiga hemligheter om Mette-Marit, de hade ingen bra relation efter det. Mette-Marit var rasande, men de återförenades innan Svens död.
4. Mette-Marit umgicks i fel gäng, gäng som absolut inte passade en blivande kronprinsessa.
5. Hon hade en son. Att Mette-Marit hade ett barn sedan tidigare var inget som norrmännen gillade.
Det var några av många skandaler kring Mette-Marit. Men nu älskar majoriteten av Norges befolkning henne.
Kommer bild på Mette-Marits pappa, bror, Marius pappa, Mette-Marit i fel gäng och Marius.
Den före detta kriminella Morten tillsammans med Mette-Marit på Marius första skoldag.
Mette-Marits bror Espen, dömd för misshandel.
Mette-Marits far, Sven O Höiby, tillsammans med strippan Renate Barsgård.
Mette-Marit med en cigarett i handen. Ja, det är Haakon i bakgrunden.
Marius, 3 år gammal.
Marius vid nationaldagsfirandet 17 maj 2011, 14 år gammal.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

kungligkoll

Hej och välkommen till min blogg. Jag är en ung tjej som bor i Skåne och gillar kungligheter. Här på min blogg skriver jag om deras liv, stil och arbete. Jag ger också boktips och filmtips om kungligheter och svarar på alla frågor jag får så gott jag kan. Hoppas ni följer bloggen, jag uppdaterar så ofta jag kan. Kram!

RSS 2.0