Upplägget för nästa vecka

Nu kommer nästa veckas upplägg, som ju startar imorgon:

Måndag: Kronprinsessan Marys liv, från sporttjej i Australin till Danmarks kronprinsessa och fyrabarns mamma. Tisdag: Marys sämsta val, (det blir svårt, Mary väljer extremt sällan kläder som inte är snygga eller inte passar.)
Onsdag: Marys bästa val, (betydligt enklare, fast hon har så mycket fint... jag ändrar mig, det blir nog svårt ändå.)
Torsdag: Mera Mary, för dig som inte kan få nog, personliga klipp på youtube, böcker m.m
Fredag: Marys små hemligheter...
Lördag: Tillbaka blick: Det danska bröllopet mellan Mary och Fredrik 14 maj 2004.
Söndag: Så får du den danska kronprinsessans stil. 
 
Jag åker till Kalmar och Öland imorgon för att bland annat kolla fotboll (HIF-KFF) men jag bloggar självklart ändå, datorn hänger med!
Och en sak till, här är en min väns blogg jag följer, gör det du med, www.sagabredahl.devote.se


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

kungligkoll

Hej och välkommen till min blogg. Jag är en ung tjej som bor i Skåne och gillar kungligheter. Här på min blogg skriver jag om deras liv, stil och arbete. Jag ger också boktips och filmtips om kungligheter och svarar på alla frågor jag får så gott jag kan. Hoppas ni följer bloggen, jag uppdaterar så ofta jag kan. Kram!

RSS 2.0