Mer om graviditeten-fler magar?

Hej fina bloggen! Jag vill bara säga något angående det jag skrev för ett tag sen. Jag hoppades ju på tillökning i Norge och Spanien. Men jag lyckades ju glömma alla nygifta par. Självklart hoppas jag på att Tatiana och Nikolaos snart blir föräldrar, de gifte sig ju två månader efter Victoria och Daniel. Nikolaos har passerat 40 år nu och visst är dem båda barnkära, så det lär inte dröja så länge.
Catherine och William då? Storbrittaniens nya prinspar vill också ha barn. Det har faktiskt inte gått så långt tid sedan det vackra bröllopet i Westminster Abbey, i april. Kate är också väldigt smal, och engelska läkare tror att det kan vara en inspelande faktor, i att ingen graviditetsmage syns på Catherine. Frågan är om hon ens kan få barn just nu, hoppas, hoppas!
Charlene och Albert, lilla Monacos furstepar. Dem 30 000 invånarna i landet längtar säkert efter en arvinge, liksom Albert som redan är 52 år! Och jag vet att Charlene också längtar efter en liten bebis. Men tålamod, det har bara gått tre månader efter bröllopet, men nästa år ser förhoppningsvis en ny kunglig baby dagens ljus.
Zara (dotter till prinsessan Anne, som i sin tur är dotter till drottning Elizabeth, Zara är alltså barnbarn till Zara) och Mike vigdes i slutet av juli, under en liten familjär ceremoni. Klänningen var kanske ingen höjdare, men brudparets lycka lyste igenom. Paret älskar som många andra barn, och vill själva ha egna, men det får vänta ett tag. Men någon gång, absolut!
Ja sammanfattningsvis: 2012 lär bli året då många kungliga bebisar föds. Victoria och Marie vet vi säkert är gravida och till 2012 hoppas jag att Tatiana, Catherine, Charlene och Zara alla blir mammor för första gången!
Tatiana Blatnik Prince Nikolaos of Greece and Denmark weds Tatiana Blatnik at sunset in the whitewashed 19th-century cathedral of Saint Nicholas with several European royals in attendance.Tatiana och Nikolaos vid det romantiska bröllopet i augusti i fjol. Snart blir de förhoppningsvis föräldrar! Foto: Bauer Griffin
Den officiella bilden på prinsessan Catherine och prins William. Kate är smal, men jag hoppas att det inte hindrar dem från att bli föräldrar! Foto: engelska kungahuset

Det lyckliga nygifta fursteparet, Charlene och Albert i somras. Jag hoppa även här på en liten kunglig knodd snart! Spännande... Foto: Okänt
Någon som gillar klänningen, jag är som sagt inget fan. Men jag skulle tro att makarna kan få urgulliga barn. Upp till bevis! Foto: Okänt

 

Återkommer så snart jag kan, men ni vet ju hur det brukar bli haha! :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

kungligkoll

Hej och välkommen till min blogg. Jag är en ung tjej som bor i Skåne och gillar kungligheter. Här på min blogg skriver jag om deras liv, stil och arbete. Jag ger också boktips och filmtips om kungligheter och svarar på alla frågor jag får så gott jag kan. Hoppas ni följer bloggen, jag uppdaterar så ofta jag kan. Kram!

RSS 2.0